Міністерством освіти і науки затверджено Положення про індивідуальну форму навчання взагальноосвітніх навчальних закладах. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Сергієм Квітом.
Документ визначає порядок зарахування учнів на індивідуальну форму навчання та організації індивідуальної форми навчання для здобуття повної середньої освіти.
Виходячи зі змісту документа, індивідуальна форма навчання може запроваджуватися для учнів, які не можуть відвідувати навчальний заклад за станом здоров’я; проживають у селах і селищах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб; проживають у зоні збройного конфлікту, на тимчасово окупованій території або у населених пунктах де органи влади не здійснюють свої повноваження; діти-біженці.
Також за індивідуальною формою навчання можуть здобувати освіту учні, які мають високий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу.
Зарахування учнів на індивідуальну форму навчання проводиться протягом навчального року. Під час індивідуального навчання школи мають застосовувати технології дистанційного навчання.
Документом також визначені особливості організації індивідуальної форми навчання у навчальних закладах, питання оплати праці педпрацівників, які здійснюють навчання учнів та інші питання навчального процесу за індивідуальної формою.
Попереднє Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затверджене ще наказом МОН № 732 від 20.12.2002 р., визнане таким що втратило чинність.
23 березня 2016 року на базі НВК- ліцей відбулося перше засідання авторського семінаруна базі НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей" з проблеми«Формування і розвиток комунікативної компетенції учнів із застосуванням інноваційних технологій».
Метою заходу було підвищення фахового рівня вчителів англійської мови з освоєння інноваційних технологій у навчанні учнів написанню особистих листів з певної комунікативної ситуації.
На початку семінару практичний психолог НВК Кішянус С.І. провела тестове анкетування присутніх учителів з метою перевірки рівня їх готовності до використання елементів інноваційних технологій при формуванні комунікативної компетенції учнів. Учитель-методист Амеліна Олена Миколаївна ознайомила присутніх із своїм досвідом з формування комунікативної компетенції учнів на уроках та позакласних заходах. Під час методичної розминки вона запропонувала вчителям перевірити три варіанти учнівських робіт з однакової комунікативної ситуації та обговорити помилки, зроблені в роботах та оцінити їх згідно критеріїв оцінювання тестового завдання з розгорнутою відповіддю ЗНО з англійської мови. Під час рефлексії Амеліна О.М. запропонувала присутнім учителям тест щодо перевірки засвоєння отриманої під час семінару інформації. У кінці заходу вчителі отримали методичні рекомендації методиста міського відділу освіти Слободянюк О.Г щодо застосування інноваційних технологій у процесі розвитку комунікативної компетенції учнів та методичні рекомендації щодо проведення ДПА-2016.
22 березня 2016 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 5 відбулося засідання ММО для вчителів початкових класів.
Провідною темою засідання було формування різноманітних компетентностей молодших школярів. Особлива увага зверталась на формування здоров’язбережувальної компетентності, формування патріота на уроках та під час позакласної роботи в початковій школі. Вчителі початкових класів також ділилися досвідом проведення. інтегрованих уроків в початковій школі . Розглядалося питання «Використання інноваційних методів навчання на уроках української мови», з цією метою були представлені розробки фрагменту уроку української мови в 3 класі з теми «Ознайомлення учнів з роллю префіксів у словах,їх словотворчою функцією».
Михайлик С.О методист ММК виступила з методичними рекомендаціями щодо завершення 2015-2016 н.р. та проведення ДПА в 4 –х класах.
18 березня 2016 рокуна базі Котовського дошкільного навчального закладу № 11 «Перлинка» відбулося друге засіданняШколи молодого вихователя.
Для ефективної роботи молодих вихователів на засіданні керівник ШМВ Присяжна К.Б. використала принцип «Зворотного класу», який передбачає навчання, при якому вся теоретична і лекційна програма надається для ознайомлення вдома, а при зустрічі детально розбираються завдання і вправи з теми.
Слухачам для ознайомлення, обговорення та аналізу було представлено наступні питання:
1. Особливості організації режимних моментів в різних вікових групах (консультація).
2. Робота вихователя протягом дня «З ранку до вечора» (обмін думками).
3. Організація організованої пізнавальної діяльності дошкільників (мозковий штурм)
Засідання школи відбулося в дружній атмосфері взаєморозуміння та взаємоспілкування, сприяло удосконаленню педагогічної майстерності молодих вихователів. За результатами проведення засідання слухачам були надані детальні методичні рекомендації щодо організації та планування організованої навчальної діяльності в сучасних умовах.
На нашому сайті у розділі "Обдарована дитина" викладено інформацію про переможців обласних етапів Всеукраїнських олімпіад та конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Запрошуємо переглянути.
ВІТАЄМО переможців ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу -захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН
Відділення комп'ютерних наук (секція технологій програмування) ІІ місце- Гулака Олександра Вадимовича, учня 11 класу НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей" (керівник роботи Колеснік Т.І.)
Відділення наук про землю (секція географії та ланшафтознавства) І місце -Знамеровську Анастасію Олександрівну, ученицю 11 класу НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей" (керівник роботи Медлярська Д.В.)
10 березня 2016 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 5 відбулося засідання Школи резерву керівних кадрів.
На засіданні школи було розглянуто питання щодо особливостей управління навчальним закладом, а також основні функції управління: планування, організацію, корегування та контроль. Слухачі школи брали участь у рішенні управлінських ситуацій.
02 березня 2016 року на базі НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. -ліцей" відбулося засідання постійнодіючого семінару заступників директорів шкіл з виховної роботи.
Основною темою семінару було обрано створення виховної системи класу. Відкрила семінар завідувач ММК Воронкова В.С. Своїм досвідом роботи поділився Корня І.М., класний керівник НВК-ліцей, переможець міського конкурсу "Класний керівник-2016 року", який представив модель виховної системи "7 Я". Учасники семінару мали можливість переглянути фрагмент виховної години в 5 класі за темою «Толерантність».Заступник директора з ВР НВК-ліцей Фокіна Т.В. ознайомила з ППД кращих класних керівників шкіл Одещини.
Під час практичного блоку семінару Корнею І.М. було проведено рольову гру "Батьківські збори "Чи знаєш ти свою дитину". Під час круглого столу заступники директорів опрацьовали методичні рекомендації про створення виховної системи класа.
Вітаємо вас з Міжнародним жіночим днем 8 Березня! Ви-берегині домашнього вогнища. Завдяки вашій ніжності, жіночності та вмінню знаходити компроміси наші сім'ї міцні. Від вас залежить добробут і затишок у домі, що впливає і на завтрашній день країни. Саме ви, дорогі жінки, надихаєте чоловіків на добрі справи. Щиро бажаємо вам успіхів, здоров'я і енергії. Нехай кожен новий день буде наповнений радістю перемог. Нехай увесь рік з вами буде відчуття весни-світлої і прекрасної. Нехай у вашіх родинах панує любов і злагода. Щастя вам, добра і краси!
З повагою, методкабінет відділу освіти Котовської міської ради
26.02.2016 року на базі ДНЗ № 2 «Світлячок» проведено засідання міського методичного об’єднання вихователів груп раннього віку за темою «Розвиток креативних здібностей дітей раннього віку»(керівник: вихователь-методист Кройтор М.В.).
Під час майстер-класу педагоги ознайомились з досвідом роботи вихователя ДНЗ № 2 «Світлячок» Чоповської Н.Б. з реалізації завдань розвивального простору для розвитку креативних здібностей малят. Вихователі переглянули розвиваюче заняття-гру з елементами театралізованої діяльності «Рукавичка».
З презентацією та рекомендаціями щодо створення умов для розвитку дітей раннього віку познайомила слухачів вихователь-методист ДНЗ № 2 «Світлячок» Крепич Т.П.
З лекцією «Гра як засіб розвитку креативності у дітей раннього віку» виступила керівник ММО Кройтор М.В.
Наприкінці заходу вихователі презентували власні напрацювання розвитку творчих здібностей у дітей раннього віку, підкреслили високу професійну майстерність вихователя Чоповської Н.Б.
24 лютого 2016 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 9 відбулося засідання міської методичної ради.
Під час засідання було розглянуто питання:
1. Розгляд i схвалення матеріалів вчителів, які атестуються на присвоєння, підтвердження педагогічного звання "вчитель-методист", «керівник гуртка-методист».
2.Творчий звіт міського МО вчителів інформатики.
3.Про проходження педагогами міста курсової перепідготовки.
По першому питанню вчителі, які підтверджують звання "учитель-методист": Черній Є.О., вчитель фізичної культури ЗОШ № 1, Чернецька С.В., вчитель біології НВК "ЗОШ Іст. - гімназія", Бєлова В.А., керівник гуртків Котовської міської станції юних натуралістів, представили свій досвід роботи у вигляді презентацій. Вчитель історії та правознавства ЗОШ № 1 Ахмедова Л.В. ознайомила присутніх з власним досвідом роботи з проблеми використання дослідницко-пошукового методу навчання на уроках історії з метою схвалення методрадою на присвоєння звання "учитель-методист". Характеристики творчої діяльності даних педагогів представили методисти ММК: Кашульська Л.В., Слободянюк О.Г.
Цікаво виступила та презентувала роботу міського методичного об'єднання вчителів інформатики його керівник Бабиніна Н.Л.. Під час творчого звіту особлива увага зверталась на врахування професійного запиту кожного члена ММО, проведення засідань у нестандартних формах, результативності роботи ММО.
Методист ММК Михайлик С.О. проінформувала учасників зібрання з ходом курсової перепідготовки за 2015 рік та за 2 місяця цього року. Особлива увага зверталась на ретельний контроль з боку адміністрації за проходженням курсів, вибору форм їх проведення.
Підвела підсумки роботи голова методичної ради Воронкова В.С.. За рішенням ММР педагогам Чернію Є.О., Чернецькіій С.В., Бєловій В.А. підтверджено звання "учитель-методист", "керівник гуртка-методист", досвід роботи Ахмедової Л.В. подати на відповідну кафедру ООІУВ та подати клопотання на присвоєння звання "учитель-методист".