Інформаційно - методичний сайт Воронкової В. С.

Вівторок, 23.04.2024, 12:13
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Головна | Обдарована дитина | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Документація

Корисні посилання
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
  • ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ ПЕДПРЕСА
  • ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  • ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ
  • МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
  • МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ
  • ПОДІЛЬСЬК.ВІДДІЛ ОСВІТИ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
  • ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ "ОСВІТА ОДЕЩИНИ"

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Форма входу

    Робота з обдарованими дітьми

     

    Інформація по переможцям обласних олімпіад, конкуру МАН в 2015/2016 навчальному році

     

    • Методичний порадник  учителям - словесникам щодо організації та проведення роботи з обдарованими дітьми

    Обдарованість – це значне в порівнянні з віковими нормами випередження в розумовому розвитку або виключному розвитку спеціальним здібностей (музичних, художніх, спортивних та інш.). Обдарованість дітей може бути встановлена та вивчена тільки у процесі навчання та виховання, в ході виконання дитиною будь-якої змістовної діяльності. Прояв розумової обдарованості у дитини пов’язаний з надзвичайними можливостями дитячих років життя. Треба мати на увазі, що в ранні дошкільні роки швидкий розумовий розвиток відбувається у всіх дітей, що є важливим внеском дитячих років у становленні інтелекту.

    СФЕРИ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ

    1. Інтелектуальна сфера
    Обдарована дитина вирізняється гарною пам'яттю. мисленням, допитливістю, добре розв'язує різні задачі, зв'язно в икладає свої думки, може мати здібності до практичного застосування знань.
    2. Сфера академічних досягнень
    Це успіхи дитини з читання, математики, природознавства та інших навчальних предметів.
    3. Творчість (креативність)
    Дитина дуже допитлива, виявляє незалежність і оригінальність мислення, висловлює оригінальні ідеї.

    4. Спілкування
    Добре пристосовується до нових ситуацій, легко спілкується з дорослими та дітьми, виявляє лідерство в іграх і заняттях з дітьми. Ініціативна, бере на себе відповідальність за свої дії.
    5. Сфера художньої діяльності
    Дитина виявляє великий інтерес до візуальної інформації, захоплюється художніми заняттями, її роботи вирізняються оригінальністю. Виявляє інтерес до музики, легко відтворює мелодію, із задоволенням співає, намагається створювати музику.
    6. Рухова сфера
    Тонка і точна моторика, чітка зорово-моторна координація, широкий діапазон рухів, добре володіє тілом, високий рівень розвитку основних рухових навичок.
         
    О
    знаки обдарованої дитини

      - Висока допитливість
      - Багата уява
      - Високі естетичні смаки
      - Вибирає складні завдання
      - Критичне мислення
      - Висока швидкість мислення
      - Великий словниковий запас
      - Значний обсяг знань
     
    Соціальні особливості обдарованої дитини
     
      - Повага до людей
      - Терпимість до недоліків інших
      - Готовність ділитися з іншими своїми речами
      - Здатність до співчуття
      - Адекватна самооцінка
      - Схильність до самоаналізу
      - Номальне сприйняття критики
      - Наполегливість у роботі
      - Потреба у досягненні успіхів
      - Незалежність у мисленні
      - Упевненість
     
    Принципи роботи з обдарованими дітьми в родині
     
      - Займайтеся з дитиною з раннього віку
      - Заняття повинні мати вигляд спільної гри
      - Постійно знаходьте і використовуйте нові завдання
      - Відчувайте настрій дитини
      - Прагніть діяти послідовно
      - Поєднуйте вимогливість до дитини з повагою до неї
      - Усіляко підтримуйте самостійність дитини
      - Учіть діяти дитину швидко 
     
    Рекомендації батькам обдарованої дитини
     
      - Батьки мають бути взірцем для обдарованої дитини
      - Необхідно створити вдома атмосферу для розвитку здібностей дитини
      - Виховувати в собі звичку якнайчастіше говорити дитині "так"
      - Використовувати демократичний стиль спілкування з дитиною
      - Усіляко підтримувати самостійність дитини
      - Не боятися несподіваних питань дитини
     
    Рекомендації педагогам щодо роботи з обдарованими дітьми
     
      - Самостійність
           -спонукати дитину мислити самостійно
           -стимулювати самостійність у вирішенні завдань
           -заохочувати фантазування, вигадування історій
      - Допомога
           -допомагати поліпшувати власні результати
           -допомагати в особистісному розвитку дитини
           -допомагати в експерентуванні з навколишнім середовищем у пізнавальних цілях
      - Цікавість
           -знаходити час для аналізу успіхів та невдач дитини
           -розвивати позитивне світосприйняття у дитини
           -проявляти інтерес до особистих потреб дитини
     
    Методичний порадник роботи з обдарованими дітьми  ( за матеріалами методичного кабінету  відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації)
    Анкета щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана і Кафа) 
    • Тест визначення ступеня сформованості творчих здібностей 
    • Тест  "Не проґав вундеркінда" 
     
    Пошук

    Друзі сайту
  • НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей"
  • САЙТ МАКУХИ О.Ю.
  • САЙТ МІГУШ Т.А.
  • САЙТ КОЛЕСНІК Т.І.
  • САЙТ АМЕЛІНОЇ А.М.
  • САЙТ ВЕНГЕР М.М.

  • Годинник

    Прогноз погоди

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:


    Гості сайту

    Календар
    «  Квітень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930


    Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz
    /* scriptfor.ucoz.net ScRipTiX */ /* Page Selector Style By TyFti / Start */ .catPages1 {color:#948549;border:0px;margin-bottom:10px;margin-top:10px;} .catPages1 a:link, .catPages1 a:visited, .catPages1 a:hover, .catPages1 a:active {text-decoration:none;color: #948549;background:#EDCEA0;padding:3px 10px;font-size:11px;font-weight:bold;} .catPages1 a:hover {background:#948549;color:#E1B87F;font-weight:bold;} .catPages1 b {text-decoration:none;background:#948549;padding:3px 10px;color:#Ff0000;font-size:11px;} .catPages2 {color:#EFEEEB;border:0px;margin-bottom:10px;margin-top:10px;} .catPages2 a:link, .catPages2 a:visited, .catPages2 a:hover, .catPages2 a:active {text-decoration:none;color: #636363;background:#F9F9F9;padding:3px 10px;font-size:11px;font-weight:bold;} .catPages2 a:hover {background:#6B82A4;color:#FFFFFF;font-weight:bold;} .catPages2 b {text-decoration:none;background:#FFFFFF;padding:3px 10px;color:#ccc;font-size:11px;} /* Page Selector Style By TyFti/ End */ /* scriptfor.ucoz.net ScRipTiX */