08.02.2017 р. в ЗОШ №9 в рамках «педагогічної вітальні» для молодих та малодосвідчених вчителів було проведено відкритий урок географії у 7-б класі за темою «Води суходолу Північної Америки». Досвідом роботи щодо активізації пізнавальної діяльності школярів шляхом застосування методу проектів ділилася вчитель географії ЗОШ №9 Самсонова С.А.
Педагог вдало поєднала вивчення теоретичного матеріалу та проведення практичної роботи. Одні учні презентували міні – проекти «Річки Північної Америки», інші наносили їх на контурні карти. Для актуалізації опорних знань Світлана Анатоліївна застосувала «географічний ланцюжок». З метою контролю отриманих на уроці знань провела бліц тестування.
Семикласники продемонстрували високий рівень організації самостійної діяльності (індивідуальної, парної, групової), навички картографічної грамотності та культури, глибокі міжпредметні зв’язки з історією, літературою, математикою, інформатикою, живописом. Готуючись до уроку вони опрацювали матеріали підручника, енциклопедій, науково – популярної та художньої літератури, ресурси Інтернету.
Мала свої позитивні наслідки також комп’ютерна підтримка уроку. За допомогою програми Microsoft Power Point 2 учні розробили презентацію про річки Північної Америки, яка містила узагальнену інформацію, що сприяло кращому засвоєнню начального матеріалу, зробило процес навчання цікавим.
Молоді вчителі Медлярська Д.В. та Патраманська В.М. збагатили свою педагогічну скарбничку новими методичними знахідками.