23 березня 2016 року на базі НВК- ліцей відбулося перше засідання авторського семінару на базі НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей" з проблеми «Формування і розвиток комунікативної компетенції учнів із застосуванням інноваційних технологій».
Метою заходу було підвищення фахового рівня вчителів англійської мови з освоєння інноваційних технологій у навчанні учнів написанню особистих листів з певної комунікативної ситуації.
На початку семінару практичний психолог НВК Кішянус С.І. провела тестове анкетування присутніх учителів з метою перевірки рівня їх готовності до використання елементів інноваційних технологій при формуванні комунікативної компетенції учнів. Учитель-методист Амеліна Олена Миколаївна ознайомила присутніх із своїм досвідом з формування комунікативної компетенції учнів на уроках та позакласних заходах. Під час методичної розминки вона запропонувала вчителям перевірити три варіанти учнівських робіт з однакової комунікативної ситуації та обговорити помилки, зроблені в роботах та оцінити їх згідно критеріїв оцінювання тестового завдання з розгорнутою відповіддю ЗНО з англійської мови. Під час рефлексії Амеліна О.М. запропонувала присутнім учителям тест щодо перевірки засвоєння отриманої під час семінару інформації. У кінці заходу вчителі отримали методичні рекомендації методиста міського відділу освіти Слободянюк О.Г щодо застосування інноваційних технологій у процесі розвитку комунікативної компетенції учнів та методичні рекомендації щодо проведення ДПА-2016.
22 березня 2016 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 5 відбулося засідання ММО для вчителів початкових класів.
Провідною темою засідання було формування різноманітних компетентностей молодших школярів. Особлива увага зверталась на формування здоров’язбережувальної компетентності, формування патріота на уроках та під час позакласної роботи в початковій школі. Вчителі початкових класів також ділилися досвідом проведення. інтегрованих уроків в початковій школі . Розглядалося питання «Використання інноваційних методів навчання на уроках української мови», з цією метою були представлені розробки фрагменту уроку української мови в 3 класі з теми «Ознайомлення учнів з роллю префіксів у словах,їх словотворчою функцією».
Михайлик С.О методист ММК виступила з методичними рекомендаціями щодо завершення 2015-2016 н.р. та проведення ДПА в 4 –х класах.
18 березня 2016 року на базі Котовського дошкільного навчального закладу № 11 «Перлинка» відбулося друге засідання Школи молодого вихователя.
Для ефективної роботи молодих вихователів на засіданні керівник ШМВ Присяжна К.Б. використала принцип «Зворотного класу», який передбачає навчання, при якому вся теоретична і лекційна програма надається для ознайомлення вдома, а при зустрічі детально розбираються завдання і вправи з теми.
Слухачам для ознайомлення, обговорення та аналізу було представлено наступні питання:
1. Особливості організації режимних моментів в різних вікових групах (консультація).
2. Робота вихователя протягом дня «З ранку до вечора» (обмін думками).
3. Організація організованої пізнавальної діяльності дошкільників (мозковий штурм)
Засідання школи відбулося в дружній атмосфері взаєморозуміння та взаємоспілкування, сприяло удосконаленню педагогічної майстерності молодих вихователів. За результатами проведення засідання слухачам були надані детальні методичні рекомендації щодо організації та планування організованої навчальної діяльності в сучасних умовах. |