25.03.2014 року в приміщенні загальноосвітньої школи №3 відбулося засідання творчої лабораторії вчителів англійської мови за темою "Сучасний урок іноземної мови як основна організаційна форма отримання якісних знань у школі в системі особистісно-зорієнтованого навчання". У засіданні взяли участь 27 учителів, заступник директора ЗОШ №3 з НВР Нестеренко М.І. Метою заходу є підвищення фахового рівня вчителів англійської мови міста з освоєння інноваційних технологій навчання на етапі перевірки домашніх завдань.
Методист відділу освіти О.Г.Слободянюк ознайомила присутніх з планом роботи засідання та з метою перевірки рівня готовності вчителів до використання на уроках англійської мови елементів інноваційних технологій провела анкетування і тестування. Учителі вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ №3 Амеліна О.М., Венгер М.М., Рудомьотова Т.С. обговорили з членами творчої лабораторії алгоритм дій учителя при підготовці до уроку та поділились своїм досвідом з даної проблеми, завдяки методиці "Французьких майстерень" визначили роль і місце домашнього завдання в сучасному уроці та обговорили класичні та сучасні методичні прийоми перевірки домашніх завдань. Було проведено ділову гру "Конструюємо урок разом". Усіх вчителів на початку засідання шляхом жеребкування розподілено на три робочі групи та запропоновано зіграти ролі учнів, вчителів та адміністраторів. Під час гри вони отримали завдання сконструювати фрагмент уроку, а саме етап перевірки домашнього завдання.
Учителі активно брали участь в грі та отримавши завдання із домашнім завданням мали проаналізувати його та запропонувати використання різних методичних прийомів, обгрунтувати доцільність їх використання. У кінці гри представники усіх груп висловились з позиції різних учасників навчального процесу (учнів, учителів, адміністраторів) щодо застосування методичних прийомів. Учасники творчої лабораторіїї отримали методичні рекомендації щодо організації домашніх завдань та вимог до них, а також домашнє завдання - розробити модель особистісно-зорієнтованого уроку англійської мови із застосуванням інновацій на етапі перевірки домашніх завдань.
Фото за посиланням: Фотоальбоми
20 березня 2014 року на базі Котовської ЗОШ№2 відбувся семінар-практикум вчителів англійської мови з проблеми «Використання інтерактивних форм роботи на уроках іноземних мов у початковій школі».
Теоретичну частину семінару було проведено методистом відділу освіти Слободянюк О.Г. у формі ділової гри з учителями – словесниками. Під час роботи увагу було акцентовано на доцільності використання інтерактивних форм роботи на уроках у 1-4 класах, що саме за умовою використання інноваційних форм роботи на уроці підвищується результативність навчання, стимулюється вивчення мови, розумова та творча активність молодших школярів, підвищується цікавість до вивчення іноземної мови тощо.
У практичній частині семінару вчителі ділилися досвідом те презентували свої напрацювання з даної теми. Під час семінару вчитель Кващук О.П. провела відкритий урок- подорож у 1 класі за темою "День народження" з використанням інтерактивних технологій "мікрофон", "незакінчені речення" тощо. Підсумки було підведено за круглим столом. Вчителі обмінялись досвідом щодо використання інтерактивних методів навчання при вивченні англійської мови в початкових класах. Своїми напрацюваннями ділились не тільки досвідчені вчителі, а й молоді педагоги. Учасники семінару дійшли згоди, що впровадження інтерактивних форм роботи - це складний процес, але він сприяє розвитку активного активного, самостійного мислення учнів, розвиває творчість, пізнавальну діяльність учнів. Як результат, учитель
Кващук О.П. презентувала методичний бюлетень з рекомендаціями вчителям, які працюють з першокласниками. |