03 березня 2014 року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 6 відбувся міський семінар-практикум для учителів української мови та літератури з проблеми"Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури". Відкрила семінар методист
міського методичного кабінету Слободянюк О. Г., яка оголосила тему,
мету та завдання семінару - практикуму. Робота семінару розпочалася теоретичною
частиною, у ході якої педагоги ознайомилися з поняттям «інтерактивне навчання»
та його технологіями; поглибили знання з методики впровадження інтерактивних
технологій; сформували системне бачення власної педагогічної діяльності;
підвищили акмеологічну культуру, сформували здорові професійні амбіції. Під час практичної частини вчителем Чернецькою Н. В. на
високому методичному рівні було проведено відкритий урок з української мови у 8 класі за темою «Розділові знаки при
однорідних членах речення». Слободянюк О. Г. у формі ділової гри підвела підсумок
роботи семінару- практикуму та відмітила, що методоб’єднання
вчителів української мови та літератури плідно працює у напрямку впровадження
інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури, а вчителі
шкіл міста демонструють елементи свого досвіду роботи із зазначеної проблеми.
03 березня 2014 року у приміщенні ЗОШ І-ІІІ ст. № 9 відбулося засідання авторської майстерні вчителя-методиста Якубовського І.Р. з проблеми "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у позакласній роботі з предмету української мови та у викоховній роботі". У роботі майстерні взяли участь 18 педагогічних працівників міста. Відкрила засідання авторської майстерні методист ММК Слободянюк О.Г., яка ознайомила слухачів з планом роботи та важливістю викорстання ІКТ в позакласній та виховній роботі. У рамках роботи авторської майстерні педагоги відвідали відеоекскурсію "Віртуальний Шевченко" (залами оновленого музею Т.Г. Шевченко), взяли участь у тренінгу та діловій грі щодо застосування ІКТ. На високому методичному рівні вчителем Якубовським І.Р. було проведено позакласний захід серед учнів 8 класів школи за творчістю Т.Г. Шевченко. Слухачі майстерні мали змогу перейняти досвід роботи Якубовського І.Р. щодо впровадження в навчальний процес ІКТ з метою підвищення ефективності навчання та активізації пізнавальної діяльності учнів до предмету. За підсумками роботи авторської майстерні слухачі отримали буклет з методичними рекомедаціями за тематикою засідання.
|