Інформаційно - методичний сайт Воронкової В. С.

Субота, 20.04.2024, 16:58
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Головна | Методкабінет | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Документація

Корисні посилання
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
  • ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ ПЕДПРЕСА
  • ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  • ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ
  • МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
  • МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ
  • ПОДІЛЬСЬК.ВІДДІЛ ОСВІТИ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
  • ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ "ОСВІТА ОДЕЩИНИ"

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Форма входу

     

     

     

    Методична пам'ятка"Формування креативної особистості засобами музичного мистецтва" (Огір Л.В., методист ММК)

    Методичні рекомендація для логопедів ДНЗ "Використання ефективних форм і методів в роботі з дітьми-логопатами з навчання грамоті" (Огір Л.В., методист ММК)

    Методичні  рекомендації для учителів математики, які організують роботу в групах  (Кашульська Л.В., методист ММК)

    Методичний порадник  учителям - словесникам щодо організації та проведення роботи з обдарованими дітьми (Слободянюк О.Г., методист ММК)

    Схема опису передового досвіду

    Методичні рекомендації щодо перевірки ведення класних журналів

    Класифікація інноваційних педагогічних технологій (методик, систем)

    Інтерактивні методи навчання

    Пропонуємо вашій увазі  матеріали щодо організації різноманітних форм методичної роботи:

    Форми методичної роботи

    Нетрадиційні форми методичної роботи

    Методичний вісник: форми методичної роботи

    Модель сучасного уроку. Ознайомитись...

    Методика організації ефективного навчання на різних етапах уроку. Ознайомитись...

     
     
     
    С.М. Манзарук. С.А. Крутієнко "Інноваційні підходи до організації навчально – виховного процесу – необхідна умова забезпечення якісного навчання (методичні поради)." – Миколаїв, 2009.   
    У збірці подано матеріали щодо організації методичної роботи з питань виховання в навчальному закладіПредставлені матеріали можуть бути використані у роботі заступників директорів з виховної роботи, класних керівників, які відповідають за роботу методичних об’єднань 
    Методичні рекомендації щодо визначення рівня оволодіння ІКТ вчителями загальносовітніх навчальних закладів ІКТ. 
    На допомогу вчителю: організація роботи з обдарованими дітьми (за матеріалами сайту Київського обласного інституту післядипломної освіти)
    Перелік орієнтовних заходів щодо планування роботи з обдарованими дітьмиОпитувальник  (шкала оцінки динаміки розвитку основних інтелектуальних та творчих здібностей учнів (гуртківців).  
    Анкета щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана і Кафа) 
    Тест визначення ступеня сформованості творчих здібностей
     
    До 95-річчя В.О. Сухомлинського.
    Організація роботи з молодими вчителями (наказ, план роботи, примірний зразок) Тут...http://metod-net.ucoz.com/load/organizacija_roboti_z_molodimi_vchiteljami_nakaz_plan_roboti_primirnij_zrazok/1-1-0-244
     
    Пошук

    Друзі сайту
  • НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей"
  • САЙТ МАКУХИ О.Ю.
  • САЙТ МІГУШ Т.А.
  • САЙТ КОЛЕСНІК Т.І.
  • САЙТ АМЕЛІНОЇ А.М.
  • САЙТ ВЕНГЕР М.М.

  • Годинник

    Прогноз погоди

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:


    Гості сайту

    Календар
    «  Квітень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930


    Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz
    /* scriptfor.ucoz.net ScRipTiX */ /* Page Selector Style By TyFti / Start */ .catPages1 {color:#948549;border:0px;margin-bottom:10px;margin-top:10px;} .catPages1 a:link, .catPages1 a:visited, .catPages1 a:hover, .catPages1 a:active {text-decoration:none;color: #948549;background:#EDCEA0;padding:3px 10px;font-size:11px;font-weight:bold;} .catPages1 a:hover {background:#948549;color:#E1B87F;font-weight:bold;} .catPages1 b {text-decoration:none;background:#948549;padding:3px 10px;color:#Ff0000;font-size:11px;} .catPages2 {color:#EFEEEB;border:0px;margin-bottom:10px;margin-top:10px;} .catPages2 a:link, .catPages2 a:visited, .catPages2 a:hover, .catPages2 a:active {text-decoration:none;color: #636363;background:#F9F9F9;padding:3px 10px;font-size:11px;font-weight:bold;} .catPages2 a:hover {background:#6B82A4;color:#FFFFFF;font-weight:bold;} .catPages2 b {text-decoration:none;background:#FFFFFF;padding:3px 10px;color:#ccc;font-size:11px;} /* Page Selector Style By TyFti/ End */ /* scriptfor.ucoz.net ScRipTiX */